Finanšu ministrijas kampaņa “#Atkrāpies!” saņēmusi starptautisku apbalvojumu

Finanšu ministrija un komunikācijas aģentūra “A. W. Olsen & Partners” ir saņēmusi augstāko apbalvojumu sabiedrisko attiecību jomā “IPRA Golden World Awards 2018” aģentūru kategorijā, kas sadarbojas ar valsts sektoru. Balva ir piešķirta par pretkrāpšanas kustības “#Atkrāpies!”(“#FraudOff!”) koncepciju un komunikācijas kampaņu, kurā vairāki desmiti valsts, nevalstisko un komerciālo organizāciju cīnās ar krāpšanu visdažādākajās tās izpausmēs.

Ar godalgu “IPRA Golden World Awards 2018” jau 30 gadus tiek novērtētas labākās komunikācijas kampaņas no visas pasaules, ņemot vērā projektu sarežģītību, jaunradi un oriģinalitāti vietējās sabiedrības, valsts, reģiona un pat visas pasaules kontekstā. 2018.gadā Latvijas kampaņa “#Atkrāpies!” sacentās ar vairākiem simtiem citu komunikācijas kampaņu no visas pasaules, un finālam bija izvirzīti 42 valstu kampaņas. Kopā ar Latvijas pārstāvjiem, “IPRA Golden World Awards 2018” apbalvojumus dažādās kategorijās saņēma tādas organizācijas kā “UniCredit Bank”, “Aeroflot”, “Duracell”, “Lego”, “Shell”, “KFC”, pasaules izstāde “Astana Expo 2017”, “Procter & Gamble”, Lielbritānijas pasts, Dubaijas municipālā policija, Nīderlandes muitas dienests, “Coca Cola” un citi.

“Kustība “#Atkrāpies!” divu gadu laikā ir kļuvusi par nozīmīgu sociālu fenomenu Latvijā. Kustībā ir iesaistījušās gan valsts pārvaldes iestādes, gan uzņēmēji un organizācijas, kā arī dažādu vecumu vēstneši, kuri gatavi pievērst līdzcilvēku uzmanību un teikt krāpniecībai mūsu dzīvē “nē!”. Esmu pārliecināta, ka starptautiskais novērtējums iedvesmos mūs kā kustības rosinātājus turpināt iesākto, lai vēsts par “#Atkrāpies!” un iespēju pievienoties kustībai izskan arvien plašāk Latvijā un ārpus tās robežām,” uzsvēra Finanšu ministrijas valsts sekretāres vietniece nodokļu administrēšanas un ēnu ekonomikas apkarošanas jautājumos Jana Salmiņa.

Efektīvas komunikācijas kampaņas raisa diskusijas un liek cilvēkiem aizdomāties un mainīt uzvedību. Tas ir raksturīgi kustībai “#Atkrāpies!”, tāpēc starptautiskie eksperti saskatīja koncepcijas potenciālu. Turklāt tā nav vienreizēja kampaņa, bet kustība, kas attīstās ne pirmo gadu un jau apvieno simtiem organizāciju gan no valsts, gan komerciālā sektora. Mēs lepojamies, ka jau kuro reizi esam spējuši iegūt starptautisku atzinību par Latvijas valsts pārvaldes komunikācijas kompetenci,” sacīja A. W. Olsen & Partners partnere Olga Kazaka.

Konkursam iesniegtos darbus vērtēja straptautiska žūrija, apvienojot ekspertus no visas pasaules, tai skaitā no Austrijas, Beļģijas, Bulgārijas, Somijas, Nīderlandes, Krievijas, Saūda Arābijas, Turcijas un Apvienotās Karalistes. “IPRA Golden World Awards 2018” svinīgā apbalvošanas ceremonija notika Barselonā.

2018-10-22T14:06:01+00:00 22.10.2018|